Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Trening / plan trenigowy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez cooltura92 dnia Wrzesień 21, 2017, 11:52:11 am  »
Witam,
Szukam osoby, która wykona mi plan treningowy.
Jestem osobą "przy sobie", w wakacje wogóle nie ćwiczyłam.
Szukam kogoś kto nie bierze zbyt dużo, ale ma choć trochę doświadczenia.
Pozdrawiam i czekam na oferty na priv.
2
Gotowanie i przepisy / Odp: Jakaś przekąska
« Ostatnia wiadomość wysłana przez daiuszpl dnia Wrzesień 21, 2017, 10:15:41 am  »
Ja też uwielbiam mało orzechowe :D U mnie jeden słoik na tydzień to mało :D Trzeba jakoś uzupełniać kcal
3
Suplementacja / Sposób na walkę z apetytem na słodkie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Fitmaster dnia Wrzesień 18, 2017, 08:55:06 pm  »
Jako, że na diecie narkotyki są dozwolone, o tyle słodycze już nie bardzi;) stąd kilka porad jak sobie radzić z ochotą na słodkie, bo na redukcji i przy deficycie, na pewno nie raz jedna osoba pękła i sięgnęła po coś z cukrem, albo po prostu sam cukier (mam na myśli batony itp bo to w sumie same cukry;) )

Więc tak:
- wszystko siedzi w głowie, czyli często sięgamy po słodkie gdy nam się nudzi, gdy mamy zły humor, jesteśmy zmęczeni itp. Tutaj polecam po prostu zająć się czymś ciekawym, czymś co zajmie zarówno nasze ręce, jak i głowę. Ostatecznie można pójść spać;)
- kofeina - bardzo pomaga (oczywiście bez cukru, ewentualnie z dodatkiem mleka)
- woda - często głod to tak na prawdę pragnienie, jak się napijemy to wtedy zweryfikujemy, czy chodziło nam o jedzenie, czy jednak o picie
- godziny cardio - tak, tak, cardio napędza nam metabolizm, powoduje, że stajemy się głodni i wtedy nie trudno rzucić się na słodkie
- brak czasu - często nie mamy przygotowanych posiłków, a jesteśmy strasznie głodni i rzucamy się na to co pod ręką, niestety, nie zawsze są to zdrowe rzeczy, stąd warto mieć przygotowany czy to kurczak czy ryż w lodówce
- jesteśmy niewyspani - bez odpowiedniego snu i odpoczynku ciężko jest nam myśleć logicznie, a wtedy nie łatwo o pomyłkę i błąd
- za niski deficyt kcal - mniej nie zawsze znaczy lepiej (mowa o redukcji) często niestety przez mordercze treningi i spory deficyt doprowadzamy do załamania metabolizmu, co skutkuje zastopowaniem utraty wagi, a często nawet tyjemy. Obcinajmy kcal mądrze i z głową. Dopóki chudniemy na deficycie - 200kcal to tego się trzymajmy, nie wpadajmy w euforię i nie ucinajmy od razu kolejnych 200-400-600 kcal. Pamiętać należy, że dobra i skuteczna redukcja to proces powolny!

Suplementy:
- gymnema sylvestre - super zioło, niestety trzeba suplementować dłuższy czas, ale na prawdę pomaga przy zwalczaniu łaknienia na słodkie
- hca - czyli kwas hydroksycytrynowy - fajnie tłumi łaknienie i nie pozwala na otłuszczenie się organizmu - pomaga przy lepszym metabolizowaniu tłuszczy i węgli (tutaj warto zwrócić uwage na standaryzację, chyba najpewniejsza i najlepszą 60% ma HCA+Chitosan Scitec)
- kofeina - czy to w kawie, czy w kapsach, tak do 500 - 600 mg dziennie. Pamiętać należy, aby nie przesadzić! Kofeina bywa śmiertelna!
- chrom i cynk - te dwa minerały pomagają zwalczyć łaknienie nie tylko na słodkie, ale także na inne jedzenie

Warto też samemu ugotować/upiec zdrowe słodkie przekąski (omlety, budynie, kisiele z herbaty itp) Nie radzę zaopatrywać się w sosy 0 kcal i tego typu rzeczy, poniewaz moim zdaniem jest to wyrzucanie kasy w błoto, a często takie produkty mają w składzie słodziki i inne wypełniacze, które na przekór wszystkiemu podnoszą tylko poziom cukru we krwii co w konsekwencji daje skutek przeciwny do oczekiwanego. Wyjątkiem może być cukier typ ksylitrol, ertrytol itp.

Warto na początku dojść do tego, dlaczego mamy problem z podjadaniem i ochotą na słodkie. Powodów może być wiele, zaczynając od problemów psychicznych (złe samopoczucie, depresja) aż po niedobory (braki chromu, flora jelitowa itp). Najlepiej zwalczać wszelkie problemy zaczynając od źródła, potem dopiero działać suplementami wspomagającymi itp.
4
Suplementacja / Odp: 100% Cashew Butter Scitec Nutrition
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Muscleman dnia Wrzesień 18, 2017, 12:50:40 pm  »
Bardzo dobre masełko, jak ktoś lubi to produkt wręcz obowiązkowy :D
5
Suplementacja / Odp: Shake & Wait Scitec Nutrition
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Muscleman dnia Wrzesień 18, 2017, 12:48:35 pm  »
Kupiłem i przyznaje szczerze - genialne!
6
Odchudzanie / Odp: Ograniczanie łaknienia na słodkie i inne jedzenie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Muscleman dnia Wrzesień 15, 2017, 11:12:35 am  »
Dodałbym tu jeszcze najważniejsze - nie myśleć o jedzeniu! :P
7
Suplementacja / 100% Cashew Butter Scitec Nutrition
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Fitmaster dnia Wrzesień 14, 2017, 03:41:43 pm  »
Wyprodukowane w 100% z orzechów nerkowca
 
Bez dodatku cukru, soli czy oleju palmowego
Wolne od GMO (organizmy modyfikowane genetycznie)

100% CASHEW BUTTER jest naturalnym źródłem białka, węglowodanów i tłuszczy. 100% CASHEW BUTTER zawiera tłuszcze jedno- i wielonienasycone, dzięki czemu jest idealny dla sportowców dbających o bilansowaną dietę. Zastępienie w diecie tłuszczy nasyconych nienasyconymi reguluje stężenie cholesterolu we krwi. Redukcja spożycia soli w diecie pomaga w utrzymaniu prawidłowego ciśnienia krwi. Dzięki niesamowitemu smakowi może być idealną bogatoenergetyczną przekąską.

Tak samo jak pozostałe masła orzechowe tej firmy, nie ma tu dodatku soli, oleju palmowego i innego zbędnego "badziewia". Polecam tak samo jak pozostałe, idalne do naleśników, omletów, shaków itp :) łyżką też można wyjadać, ale uwaga, bo tak samo uzależnia;) a kcal ma sporo;)
Plusem jest też szerokie wejście słoika;)
8
Suplementacja / Odp: 100% Peanut Butter Scitec
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Fitmaster dnia Wrzesień 14, 2017, 03:38:53 pm  »
Ja też je uwielbiam, ale niestety sa bardzo kaloryczne:( i jak pisałem, bardzo uzależniają;) Teraz mam masło z orzechów nerkowca, nie jest takie jak z orzechów arachidowych, znaczy się, jest łagodniejsze w smaku i jakby mniej słodsze, ale też pycha;)
A te marketowe mają pełno cukru, oleju palmowego, soli itp. Nie wiem po co oni to wrzucają.
9
Ogólne / Odp: Piłka nożna
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Muscleman dnia Wrzesień 11, 2017, 01:39:02 pm  »
Kulturystyka/fitness, choć to bardziej dla siebie :) Raczej nie śledzę zawodów.
10
Gotowanie i przepisy / Odp: Jakaś przekąska
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Muscleman dnia Wrzesień 11, 2017, 01:38:05 pm  »
Poszukam tych snacksów. Kiedyś jadałem coś podobnego ale całkowicie wypadło mi to z głowy :D Dzięki!
Strony: [1] 2 3 ... 10